首頁 / 不分區 / 台灣以外 / 生活服務 / 美容*美髮*護膚
廣告編號# A268659
用脫毛膏有無副作用?不如試試呢款日本製造家用脫毛機 (http://nbs-machine.com.hk)


張貼於: 2020年11月04日(星期三) 02:10
更新於: 2020年11月04日(星期三) 02:11
到期日: 2021年5月03日(星期一) 02:10

炎炎夏日,好多人都鍾意著無袖衫,但如果腋下毛髮旺盛,就真係好影響美觀啦!為咗靚,唔少女仔都會選擇脫毛膏脫腋毛,咁用脫毛膏有無副作用呢?

用脫毛膏有無副作用? 正常情況下,脫毛膏裏面都含有較多化學成分,容易對皮膚造成較大刺激,如果使用不當或者使用唔合格嘅脫毛膏,很容易會造成皮膚過敏,體毛變粗,以及色素沉着。

想脫毛乾淨又唔傷皮膚?試試呢款日本製造家用脫毛機-Opus Beauty家用脫毛機,配有商用脫毛機最新原理THR模式及自動射頻模式,大大縮短脫毛療程時間,同時光子並不會因為治療時間短而單純作用於肌膚表層,而是直達肌底毛囊,達到最佳的脫毛效果。另外,Opus Beauty家用脫毛機還有先進的冷卻技能,大大緩解使用者在脫毛過程中的不適,減低脫毛時對肌膚造成的傷害!

想瞭解更多關於日本製造家用脫毛機的內容,可瀏覽:http://nbs-machine.com.hk



點閱次數: 68


聯繫廣告張貼人: 
 
您的電郵地址: *
內容: *
附件:
如下檔案格式不接受: exe, com, bat, vbs, js, jar, scr, pif
最大文件大小: 200KB
驗證碼: *
請在框內輸入上面的驗證碼,不分大小寫
 

友好連結:證書夾台北|免費廣告刊登